30 تکنیک آموزشی جذب مشتری

یکی از نکات اصلی در بازاریابی، جذب مشتری می باشد.
مجموعه بازاریابی و تیم فروش شما باید به ترفندهای جذب مشتری تسلط کامل داشته باشند.

30 تکنیک آموزشی جذب مشتری

1- سعی کنید افراد نا لایق را به عنوان دوست قبول نکنید؛

2- قضاوت کردن را کنار بگذارید، همه را بهترین فرض کنید تا مشتریان را به سمت خود جذب کنید؛

3- یک ارزیابی واقعی و حساب شده انجام دهید؛

4- در مسیر فروش، شما باید نقش یک مشاور و یک پژوهشگر را ایفا کنید؛

5- ظاهر خودتان و همکارانتان باید به روز باشد؛

6- به ظاهر محیط کار خود بیشتر توجه کنید؛

7- اگر در جریان درخواست ها و نظرات تجاری قرار بگیرید، بهتر است؛

8- شما در وحله اول باید یک کارمند نمونه باشید؛

9- از اینکه موفقیت های خود را به عموم بگویید نترسید؛

10- از راه های ارتباطی جدید استفاده کنید؛

11- تمام تلاش خود را بکنید تا مشتریان دست اول را شناسایی کنید؛

12- کارت ویزیت، تنها راه معرفی شما نیست. راه های دیگر در جهت جذب مشتری را امتحان کنید؛

13- تبلیغات موثر داشته باشید و بر روی عکس های تبلیغاتی بیشتر تمرکز کنید؛

14- کتاب خواندن را در برنامه روزانه یا هفتگی خود قرار دهید؛

15- سعی کنید نمایشگاه های مرتبت با کسب و کارتان را از دست ندهید؛

16- با مشاغل دیگر به صورت توافقی کار کنید تا بازار کار خود را گسترش بدهید؛

17- مشتری باید از حرف های شما متوجه شود که شما به دنبال جلب رضایت آن ها هستید؛

18- از همان مرحله اول استخدام نیرو، باید آن ها را آموزش دهید؛

19- پاداشی را مشخص کنید در جهت افزایش فروش برای تیم فروش؛

20- یک فهرست از مشتریان احتمالی تهیه نمایید؛

21- با استفاده از نامه، مشتری خود را بیابید؛

22- پیشنهاد می دهیم که روش نقطه به نقطه را در مسیر بازاریابی خود حتما امتحان کنید؛

23- حتما به مشتریان قدیمی و دائمی خود تخفیف بدهید؛

24- شما به یک اطلاع رسانی قوی در جهت جذب مشتریان جدید نیاز دارید؛

25- بهترین روش در عرضه محصولات را انتخاب کنید؛

26- تیم فروش و شخص شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا انتظارات مشتریان را براورده کنید؛

27- ژتون تخفیف و اشانتیون را فراموش نکنید؛

28- در تمام نقاط کار، قیمت خود را به شکل واضح نشان دهید؛

29- در مسیر افزایش فروش، باید سرعت خود و تیم فروش خود را افزایش دهید؛

30- قسمتی را به عنوان تسهیلات و خدمات پس از فروش مشخص کنید .